Terug de tent in: reserveren voor leden

Terug de tent in: reserveren voor leden

Zoals we vorige week al hebben aangekondigd, zijn de aanvangstijden van ‘Terug de tent in’ op vrijdag en zaterdag vervroegd vanwege een verplichte sluitingstijd om middernacht. Het definitieve programma ziet er daardoor als volgt uit:

 

Vrijdag 8 oktober

18.30 uur: tent open

19.30 uur: rock/pop-coverband Empire

+/- 23.30 uur: einde

 

Zaterdag 9 oktober

11.30 uur: rondgang korps

12.00 uur: middag voor jubilarissen St. Joris 2020/2021, actieve leden, sponsoren en genodigden

16.00 uur: einde middagprogramma

 

18.30 uur: tent open

19.30 uur: Perfect Showband

+/- 23.30 uur: einde

 

Zondag 10 oktober

13.30 uur: tent open

14.30 uur: Perfect Showband en Boh Foi Toch

+/- 21.00 uur: einde

 

N.B. De zaterdagmiddag kent een besloten karakter en is alleen toegankelijk op uitnodiging. Geen uitnodiging gehad, maar voel je je wel betrokken bij de jubilarissen en wil je graag bij deze middag zijn? Stuur even een mailtje naar secretariaat@sintjorisulft.nl of meld je bij een van de bestuursleden. Dan kijken we of we nog een plekje op de gastenlijst voor je kunnen reserveren.

 

Reserveren leden voor vrijdagavond, zaterdagavond en zondagmiddag

Leden van schuttersgilde St. Joris kunnen vanaf zaterdag 25 september met voorrang toegangsbewijzen reserveren voor één of meerdere dagen. Dit kan via het nieuwe ledenportaal of in de app. Ben je al lid, maar heb je je account nog niet geactiveerd? Doe dit dan alsnog via sintjorisulft.nl/mijnlidmaatschap 

Nadat je bent ingelogd in het ledenportaal of in de app kun je voor iedere dag één toegangsbewijs reserveren. Deze reserveringen zijn persoonlijk en gekoppeld aan je lidmaatschap en dus niet overdraagbaar!

Per gereserveerde dag vragen we een vergoeding van 10 euro die je na binnenkomst op de dag zelf terugkrijgt in de vorm van 5 munten. Per saldo hebben leden op die manier gratis toegang en we proberen hiermee te voorkomen dat er veel reserveringen voor toegangsbewijzen worden gedaan door leden die daar uiteindelijk toch geen gebruik van maken. Toegangsbewijzen die we dan beschikbaar houden voor andere bezoekers die graag willen komen.

Is je bestelling afgerond en betaald? Dan vind je een overzicht van je reserveringen onder ‘Mijn reserveringen’. Controleer of hier bij staat: “Betaald”.

 

Geen internet?

Leden die geen internet hebben of tegen problemen aanlopen bij het online reserveren, kunnen in de avonduren (tussen 20.00 en 22.00 uur) contact opnemen met de ledenadministratie via het telefoonnummer 06-24621086.

 

Voorverkoop niet-leden

De tweede fase van de voorverkoop start zaterdag 2 oktober. Vanaf dan kunnen ook niet-leden kaarten aanschaffen. Details voor deze fase van de voorverkoop worden later deze week bekend gemaakt.

 

Let op! Coronatoegangsbewijs verplicht

Toegang tot het terrein op 8, 9 en 10 oktober is alleen mogelijk met een geldige reservering en op vertoon van een geldig identiteitsbewijs en een coronatoegangsbewijs (QR-code) via de CoronaCheck-app. Je krijgt zo’n coronatoegangsbewijs als je volledig gevaccineerd bent, een geldig herstelbewijs hebt of over een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud beschikt. Kun je hieraan niet voldoen, dan kunnen we je niet toelaten op het terrein.

Heb je geen smartphone? Dan kun je een QR-code opvragen en printen via de website coronacheck.nl of bellen met de helpdesk van de CoronaCheck-app.