Ben je al lid?
Klik hier om naar het ledenportaal te gaan. Na inloggen kun je de gegevens van jouw lidmaatschap inzien en wijzigen. Ook vind je er jouw lidnummer.
Maak je liever gebruik van een app? Dan kun je deze downloaden voor Apple/iOS of Android. In de app vind je onder meer jouw digitale ledenpas in de vorm van een QR-code.
Voor de app maken we gebruik van de diensten van Dewi Online. Bij de eerste keer inloggen selecteer je het account ‘Sint Joris Ulft’. Daarna krijg je de mogelijkheid om een pictogram van Sint Joris Ulft als sneltoets op je telefoon toe te voegen of kun je dat afhankelijk van de instellingen van je telefoon zelf doen.
Nog geen lid?
Het hele jaar door kun je lid worden van St. Joris. Nieuwe leden kunnen zich aanmelden door het inschrijfformulier volledig in te vullen en ondertekend in te leveren bij de ledenadministratie. Ingevulde formulieren kun je samen met een duidelijke pasfoto e-mailen naar ledenadministratie@sintjorisulft.nl
Wat zijn de voordelen van een lidmaatschap?
Met jouw lidmaatschap steun je niet alleen een maatschappelijk betrokken vereniging, maar blijf je ook automatisch op de hoogte van alle evenementen en activiteiten die St. Joris organiseert. Daarnaast ontvang je één keer per jaar een ledenmagazine en profiteer je van diverse andere voordelen, zoals de mogelijkheid deel te nemen aan een ontbijt op St. Joris-dag. Bovendien heb je als lid vier dagen gratis en gegarandeerd toegang tot de Polse Kermis (*onder voorbehoud van corona-maatregelen en/of andere bijzondere situaties).
Ik wil St. Joris financieel steunen, maar heb geen zin in allerlei verplichtingen. Kan dat ook?
Jazeker, dan kun je je gewoon aanmelden als lid. Behalve de jaarlijkse contributie brengt het lidmaatschap van St. Joris geen enkele verplichtingen met zich mee. Je bepaalt helemaal zelf of en aan welke activiteiten van de vereniging je deelneemt.
Hoe oud moet je zijn om lid te kunnen worden?
Als lid van St. Joris moet je minimaal 18 jaar oud zijn. Voor actieve leden, zoals korpsleden, geldt deze leeftijdsgrens niet.
Wat kost een lidmaatschap?
De jaarlijkse contributie, zoals die door de algemene ledenvergadering is vastgesteld, bedraagt €25,-. Voor 65-plussers is dit de helft (€12,50). Nieuwe leden zijn éénmalig inschrijfgeld van €12,50 verschuldigd. Actieve leden zijn hiervan vrijgesteld.
Ik wil mij aanmelden als nieuw lid. Hoe doe ik dat?
Het hele jaar door kun je lid worden van St. Joris. Nieuwe leden kunnen zich aanmelden door het inschrijfformulier volledig in te vullen en ondertekend in te leveren bij de ledenadministratie. Je kunt het ingevulde formulier samen met een duidelijke pasfoto e-mailen naar ledenadministratie@sintjorisulft.nl . Na het verwerken van jouw aanmelding ontvang je een betaalverzoek voor het inschrijfgeld en eerste contributiejaar. Daarna sturen we je de inloggegevens voor het ledenportaal.
Ik ben al lid. Hoe kan ik mijn gegevens of foto wijzigen?
Log in op het ledenportaal of in de app.
In het ledenportaal ga je in het hoofdmenu naar ‘Persoonlijk’ en vervolgens naar ‘Aanpassen NAW gegevens’. Hier kun je je persoonlijke gegevens wijzigen. Via de knop ‘Verzoek update’ stuur je de wijzigingen naar de ledenadministratie. Na controle door de ledenadministratie worden de wijzigingen verwerkt en zichtbaar in je account.
In de app kies je in het startscherm voor de optie ‘Profiel’. Onder ‘Gegevens wijzigen’ kun je je persoonlijke gegevens aanpassen. Via de knop ‘Verzoek update’ stuur je de wijzigingen naar de ledenadministratie. Na controle worden de wijzigingen verwerkt en zichtbaar in je account.
Wil je de profielfoto van je account wijzigen? Stuur dan een nieuwe foto per mail aan ledenadministratie@sintjorisulft.nl . Zorg ervoor dat dit een duidelijke foto is in verband met de toegangscontrole bij evenementen.
Waar vind ik mijn ledenpas?
In de app vind je jouw digitale ledenpas terug in de vorm van een QR-code. Je vindt deze na inloggen linksboven op het startscherm of via ‘Profiel’ en dan rechts naast je foto.
Maak je geen gebruik van de app? Dan kun je als bewijs van lidmaatschap ook het lidnummer (‘klantnummer’) uitprinten dat je ziet op het eerste scherm na inloggen in het ledenportaal. Aan de hand van dat nummer controleren we dan bij de toegang tot evenementen of je over een geldig lidmaatschap beschikt.
Leuk zo'n digitale ledenpas, maar ik heb geen smartphone of wil deze niet meenemen naar evenementen. Wat nu?
Geen probleem! Je kunt jouw lidmaatschapsnummer (‘klantnummer’) inzien in het ledenportaal, printen en op papier meenemen. We controleren dan bij de ingang of je over een geldig lidmaatschap beschikt. Bovendien blijven de fysieke ledenpassen, die in het verleden zijn uitgegeven, voorlopig nog bruikbaar. Nieuwe fysieke passen worden niet meer uitgegeven.
Ik ben mijn wachtwoord kwijt en kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Zowel in de app als via het ledenportaal kun je je wachtwoord wijzigen door te klikken op “wachtwoord vergeten”. Je krijgt dan via e-mail een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Let er wel op dat je het persoonlijke e-mailadres gebruikt waarmee je in onze ledenadministratie bekend bent.
Ik ben lid, maar ontvang geen e-mails van St. Joris en kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Soms komen onze mailings in een spamfilter terecht. Heb je ook daar nooit e-mails van St. Joris aangetroffen? Dan hebben wij waarschijnlijk geen of een verouderd e-mailadres in de ledenadministratie staan. Stuur in dat geval even een mailtje naar ledenadministratie@sintjorisulft.nl met daarin jouw naam, adresgegevens en lidmaatschapsnummer. Dan maken we het in orde. Je vindt jouw lidnummer onder andere terug op de oude ledenpas en in de omschrijving bij de incasso van de jaarlijkse contributie.
Ik wil mijn lidmaatschap beëindigen. Hoe gaat dat in zijn werk?
Allereerst bedanken we jou dan voor de periode dat je lid was en onze vereniging steunde. Daarnaast wijzen we je er op dat wanneer je in de toekomst opnieuw lid wilt worden, je op dat moment weer inschrijfgeld verschuldigd bent. Wil je het lidmaatschap toch opzeggen? Dan dient dit te gebeuren voor het einde van een kalenderjaar. Vul hiervoor het afmeldformulier in en lever deze in bij de ledenadministratie. St. Joris kent geen teruggave van contributie voor een lopend verenigingsjaar.
Zijn mijn persoonsgegevens veilig?
Schuttersgilde St. Joris hecht veel waarde aan de bescherming van jouw persoonsgegevens en heeft hiervoor de nodige maatregelen getroffen. St. Joris en de partners waar wij mee samenwerken houden zich in alle gevallen aan toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Ik heb een andere vraag over het lidmaatschap. Waar kan ik daarmee terecht?
Voor overige vragen over het lidmaatschap kun je contact opnemen met de ledenadministratie (Marianne de Leeuw-Harmsen) via WhatsApp: 06-24621086 of e-mail: ledenadministratie@sintjorisulft.nl